Klubi toimii - People of Action!

Finlandia Hall Rotaryklubi on aktiivinen aamuklubi, jossa on n. 60 aktiivista rotarya. Toimintamme kulmakivi on klubikokous, jossa vaihdamme ajatuksia sekä toistemme että vieraaksi kutsumiemme tulevaisuuden tekijöiden kanssa.

Kuulumme Rotarypiiriin 1420, joka on yksi Suomen Rotaryn kuudesta piiristä. Kattojärjestömme on Rotary International.

Meillä on läheinen suhde nuorten rotareiden satelliittiklubin Finlandia Hall Impactin kanssa, jota autamme nousemaan siivilleen.

Meillä on myös kaksi ystävyysklubia: italialainen Rotary Club Morimondo Abbazia ja ruotsalainen Stockholm Capital Rotary Klubb.

Klubin 25-vuotisjuhlavideo

Klubimme 25 vuotisjuhlat pidettiin 3.12.2021 Suomalaisella klubilla. Siellä ensiesityksensä sai klubin juhlavideo, josta löytyy muun muassa Henri Hirvenojan klubille kirjoittama juhlaruno.

Klubin perustajan Matti Kivisen sanoin: "Jos joku tässä muuttuvassa maailmassa voi onnistua, niin se on Finlandia Hall Rotaryklubi – millä alalla ja missä, niin sitähän ei kukaan tiedä. Rotareilla on kyllä ollut aina sellainen ajatus, että jos maailmassa tapahtuu jotain kauheaa, niin rotareilla on mahdollisuus pelastaa maailma."

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.