Rotary Youth Leadership Awards (RYLA)

Rotary tarjoaa nuorille monipuolisia mahdollisuuksia kehittymiseen. RYLA on Rotary Internationalin virallinen nuorisotoiminnan muoto, jonka tarkoituksena on kouluttaa 14-30 vuotiaita vireitä nuoria omatoimisuuteen, johtajuuteen, aloitekykyisyyteen ja esiintymiseen. Kouluttajina toimivat rotarit ja eri alojen asiantuntijat.

Johtajuuteen tutustumista jo lukiossa – yhdessä yritysten ja yliopistojen kanssa

Finlandia Hall Rotaryklubi osallistuu Rotary Youth Leadeship Awards- kurssien järjestämiseen. Kurssit toteutetaan rotarien, yrityselämän asiantuntijoiden, yliopistojen ja lukioiden yhteistyönä.Tavoitteena on auttaa opiskelijoita tutustumaan johtajuuteen jo osana lukio-opintoja. Kursseja on järjestetty yhdessä Töölön Yhteiskoulun sekä Etu-Töölön lukion kanssa keväällä 2019 ja 2023. Seuraava kurssi alkaa 22.3.2024.

Lue Rylasta lisää Suomen Rotaryn sivuilta tai kansainvälisiltä rotarysivuilta.